Galatasaray'a 2 haftada 2 kırmızı kart!
Son Dakika Logo
26.08.2019 12:01
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Galatasaray'a 2 haftada 2 kırmızı kart!

Galatasaray'da Konyaspor karşısında orta saha oyuncusu Jean Michael Seri kırmızı kart gördü. Sarı kırmızılı takımda ligin ilk haftasında da Marcao kırmızı kartla oyun dışı kalmıştı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (12)

  • doğru kartlar doğru kartlar:
    cümle Galatasaray a değil Galatasaray da 2 kırmızı kart olmalı çünkü kartlar doğrudu ve buna çoğu gs lilerde itiraz etmiyor 5 1 Yanıtla
  • ultrADANA ultrADANA:
    bir galatasaraylı olarak konuşuyorum ; 2 kartta haklıydı.. çünkü biz hakkımız olmayan hiçbir şeyi istemiyoruz.. 2 0 Yanıtla
  • Baskan Baskan:
    Komik olan hakemin 3 metre önünde oldu ama korkudan sarı kart verdi var a çağirincalar mecbur kaldı kırmızı verdi 1 0 Yanıtla
  • Reco Reco:
    Demi 2 haftada iki kırmızı kart.adam olaydida gormeyelerdi.gecen sezon son iki üç haftada 4-5 penaltı verildiğinde iyiydi. 1 0 Yanıtla
  • Misafir Misafir:
    Fenerasyonun emresi küfür eder,mhk sı hakemi görmezden gelir.Ülke futbolu bu, başında inşaatçı ,beter olsun futbolunuz. 1 0 Yanıtla
  • fbli fbli:
    beter ol cimbom 1 0 Yanıtla
  • dillerdesin dillerdesin:
    galatasaray seri transferinden sonra seriye bağladı hahahaha 1 0 Yanıtla
  • Sertaç Sertaç:
    Nigar Özdemir sezonu 0 0 Yanıtla
  • Nihat abiniz sağolsun Nihat abiniz sağolsun:
    Neymiş esitmis geçen seneki GS yi koruduğu iddia edilen hakemlere maç vermeyerek hakem camiasına gerekli mesaj verilmiştir. 0 0 Yanıtla
  • TUNÇ06 TUNÇ06:
    OHHHHHHH AYKUT AYNEN.... 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement