KOVİD-19 HASTALARI YAŞADIKLARINI ANLATIYOR - Koronavirüsü yenen anne bebeğine kavuşmayı bekliyor
Kocaeli'de yeni tip koronavirüs (Kovid-19) teşhisi konulduktan sonra 2 hafta erken doğum yapan ve yoğun bakım servisinde 24 gün tedavi gören Nazlı Reşitoğlu, bebeğini kucağına alacağı günü sabırsızlıkla bekliyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?