KIRIKKALE - KOVİD-19 HASTALARI YAŞADIKLARINI ANLATIYOR - "Bir hafta içerisinde 20'ye yakın arkadaşımızla aynı anda Kovid-19'a yakalandık"
Kırıkkale'de yeni tip koronavirüsü (Kovid-19) yenen İl Milli Eğitim Müdürü Yusuf Tüfekçi, yaşadıklarını anlattı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?