Beşiktaş, Sezonun İlk İmzasını Oğuzhan'a Attırmak İstiyor
Yeni sezon öncesinde eldeki oyuncuları tutarak transferde çok para harcamamak isteyen Beşiktaş, ilk imzayı Oğuzhan'a attırmak istiyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Kullanıcı Adı
Sizin düşünceleriniz neler ?
Yorumlar (5)
andsmerro:
oğuzhanı fener kapmadan almak lazım.kaçabilir buna belli olmaz.21Yanıtla
serkan:
SORMAK LAZIM SAYIN YÖNETİCİLERİMİZE BU SEZON KAÇ MAÇ OYNAMIŞ HANGİ MAÇTA VERİMLİ OLMUŞ SAÇ BAŞ YOLDURMAMIŞ, GEÇİN BU İŞLERİ BİZ TALİSCAYA ABOUBAKARA MARCELO YA SAHİP ÇIKAMADIK oğuzhan mış güldürmeyin adamı20Yanıtla
palamut:
oğuzhan 150 milyonsa ve boştaysa neden talibi yok.10Yanıtla
andsmero:
150 milyona ihtiyacımız yok çunku renkli kardeş01
...:
Harbiden buyuk torpili var gobelin ya bu adam penalti noktasinda kaleyi tutturamayan adam bu ya ya siz neyin kafasini yasiyonuz aga00Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (5)