Beşiktaş, Sezonun İlk İmzasını Oğuzhan'a Attırmak İstiyor
Son Dakika Logo
05.06.2018 12:14
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Beşiktaş, Sezonun İlk İmzasını Oğuzhan'a Attırmak İstiyor

Yeni sezon öncesinde eldeki oyuncuları tutarak transferde çok para harcamamak isteyen Beşiktaş, ilk imzayı Oğuzhan'a attırmak istiyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (5)

  • andsmerro andsmerro:
    oğuzhanı fener kapmadan almak lazım.kaçabilir buna belli olmaz. 2 1 Yanıtla
  • serkan serkan:
    SORMAK LAZIM SAYIN YÖNETİCİLERİMİZE BU SEZON KAÇ MAÇ OYNAMIŞ HANGİ MAÇTA VERİMLİ OLMUŞ SAÇ BAŞ YOLDURMAMIŞ, GEÇİN BU İŞLERİ BİZ TALİSCAYA ABOUBAKARA MARCELO YA SAHİP ÇIKAMADIK oğuzhan mış güldürmeyin adamı 2 0 Yanıtla
  • palamut palamut:
    oğuzhan 150 milyonsa ve boştaysa neden talibi yok. 1 0 Yanıtla
     andsmero andsmero:
    150 milyona ihtiyacımız yok çunku renkli kardeş 0 1
  • ... ...:
    Harbiden buyuk torpili var gobelin ya bu adam penalti noktasinda kaleyi tutturamayan adam bu ya ya siz neyin kafasini yasiyonuz aga 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement