Ankara Özhaseki İnançlarımızı Özgürce Yaşama Noktasında 15 Yılda Bir Yere Geldik
Son Dakika Logo
29.01.2019 11:08
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Ankara Özhaseki İnançlarımızı Özgürce Yaşama Noktasında 15 Yılda Bir Yere Geldik

Özhaseki İnançlarımızı özgürce yaşama noktasında 15 yılda bir yere geldik (3)ULUS ESNAFIYLA BİR ARAYA GELDİ'YENİDEN CANLI BİR ORTAM DOĞURABİLİRİZ'AK Partil Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Özhaseki, Ankara Kalesi'nde bulunan Hisar Kasrı'nda Ulus esnafıyla bir araya geldi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement