Diyarbakır'da bir grup terörist tarafından Toplumsal Müdahale Aracı'na roketatarlı saldırı düzenlendi. Saldırıda 2 polis yaralandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Kullanıcı Adı
Sizin düşünceleriniz neler ?
Yorumlar (17)
Sirnakli:
Nerde bu devlet yazıklar olsun 2016Yanıtla
Sirnakli:
Devlet buralar artık kuruyamiyor devletin yanında yer alan insanların devlet sahip çıkmıyor operasyon yapılmıyor örgüt sirnsk ta kol geziyor her gün ssilahlı örgüörgüt sirnak ta geziyor hskki tehdit ediyor müdahale yok yok yok1713Yanıtla
burak:
Elinde silah, 20 metreden roket atıyor polis vuramiyor hendekler patlayıcı dolu,başlarım böyle terirke mucadeleye215Yanıtla
efekarli:
Ulkremin dogusu gitti akp sayesinde biz dogya muhtac degiliz onlar bize muhtac verin irak suriye eline bunlari ne yaparlarsa yapsinlar sorarim cogu insana ne isin olur orda bugune kadar 35 bin senidimiz oldu ne ugruna bi hic ugruna kesin herseyi 20 ilmi var duvar cekim sinir boyunca oh biz bize yeteriz bosaltin sehirleri rahaylasin ulkem biraz doguda anca sehit verdik bomba attik hem canimiz hem.malimiz gitti niye neden sokmayin ulkeye bunla ri irak suruye sahiip c iksin bunlara148Yanıtla
silvan21:
Suan silvan tamamen pkk nin denetiminde hayırlı olsun75Yanıtla
amed:
Insene it . Yeter ulan sivilleri katlettiginiz 35Yanıtla
Barış:
Türkiye surye gibi olacak43Yanıtla
Diyarbakirli:
Peki üstteki fotoları kim çekiyor?51Yanıtla
Urfali:
Şu keleşnikoftan biyede birtane verin yaw 03Yanıtla
Firsz:
Ne zaman ineceksin looo ah kapı karşında 20Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (17)