Bebeğini çukura bırakarak ölüme terk eden 17 yaşındaki anne, tutuklandı
Son Dakika Logo
11.05.2021 08:40
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Bebeğini çukura bırakarak ölüme terk eden 17 yaşındaki anne, tutuklandı

Manisa'nın Salihli ilçesinde, 4 gün önce doğan bebeğini hastaneden çıktıktan sonra boş bir arsaya bırakan ve ölümüne neden olan 17 yaşındaki yabancı uyruklu anne, polis ekiplerince gözaltına alındı. İşlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen anne, çıkarıldığı mahkemece tutuklandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (53)

  • İsimsiz İsimsiz:
    Çocuğunu bıraktığı yere bağlayın aç susuz gebersin orada 141 3 Yanıtla
  • NABUKADNESAR NABUKADNESAR:
    CAHİLLİKTEN OLUYOR TÜM BUNLAR . KIYAFETİNE BAKARSANIZ , GÖRSEL VE ŞEKİLCİ OLARAK KENDİNCE DİNDAR BİRİ . AMA EĞİTİMSİZ İNSANLAR ÜZERİNDE DİN YETERLİ OLMUYOR ÇÜNKÜ AHLAK VE FARKINDALIKSIZ TEK BSŞINA İNANÇ YETERLİ DEĞİL ÇÜNKÜ NEYE NİÇİN İNANDIĞINIDA BİLMİYORLAR . AMAÇ TÜRKİYE DEKİ LERİDE AYNI DURUMA GETİRMEK . 95 17 Yanıtla
    XXXX XXXX:
    din kendi başına bir ögretidir . dini bilenin başka birşey bilmesi gerekmez . demir dövme ile dini aynı kefenye koyarak adına cehalet demek cehalettir . 10 9
    Ömer Ömer:
    Doğru eğitimliler yasal yoldan öldürüyo çocukları kürtaj gibi 4 0
    Türk Türk:
    xxxx kardeşim burada nabukadensar kardeşimizin demek istediği neye inandığını bilmeden inanıyor demek istiyor yani ailem kapalı ben de kapalı olayım demiş amayaptığı şeyin günah olduğunu bilmiyorbilse de kulaktan dolma bilgiler kuranı kerim okuyor anlamını biliyor zaten yabancı uyruklu arapça bilirdir ama tefsirini bilmiyor tefekkür etmiyorhal böyle olunca da maalesef ki böyle sonuçlar çıkıyor... 2 0
    .......... ..........:
    Dini bilenin başka birşey bilmesine gerek yokmuş.tamam sen hastalandığında dua ederek iyileşmeye bak.tıptan faydalanma.teknolojiyide kullanma ateş yöntemiyle haberleş.Allahım bu zihniyettekilerin çocukları olupta çocuk yetiştirmesinler yalvarırım 0 0
    Mustafa özyurt Mustafa özyurt:
    Dindar olmak sucmu 0 0
  • X X:
    Suriyeli derseniz birileri kızar tabi yabancı uyruklu deyin 52 10 Yanıtla
  • Joe Joe:
    Akapeye oy verenler bu ülke mülteci yurduna döndüyse tek sebebi sizsiziniz. Unutmayınki iki eliniz kandadır. 46 14 Yanıtla
    .. ..:
    Çok şükür AKP ye oy verdik de bu memlekette yiz ya AKP ye oy vermeseydik belki biz mülteci olacatık ???? 15 40
    He yaaaa He yaaaa:
    Joe yazık sana, sen git Amerikada yaşa 6 1
    He tabi He tabi :
    Joe sen git Amerikada yaşa bence 6 1
  • Yaw he Yaw he :
    Bir tarlanın kenarına bağlayın ölsün orada 54 4 Yanıtla
    Hiç Hiç:
    Babasını da tabii 1 0
  • Yabancj Yabancj:
    Yabancı uyruklumu :)) surıyelılere gre bız yabancı uyruklu olacagız yskında af ılan etmıs esed e artık evlı evıne koylü köyüne gitsin bence 49 3 Yanıtla
  • osman osman:
    bu ilkel cahil milyonlarca suriyeliyi bu ülkeye sokanlar.bu millete en büyük kötülüğü edenlerdir. 46 6 Yanıtla
  • Ali Ali:
    Yabancı uyruklu ne oluyor,başındaki ne bak.suriyeli olduğu apaçık ortada 41 10 Yanıtla
  • Doğan Doğan :
    Yol gecen burası ipini koparan burda 42 5 Yanıtla
  • Halil Halil:
    Yazik iki cocuk hayattan alindi 23 2 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement