Okuldan Kaçmaya Çalışan Öğrencinin Eline, Demir Korkuluk Saplandı
Son Dakika Logo
15.12.2018 06:44
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Okuldan Kaçmaya Çalışan Öğrencinin Eline, Demir Korkuluk Saplandı

Aksaray'da bir lise öğrencisi, okuldan kaçabilmek için duvardan atlamaya çalıştı. Atlarken dengesini kaybeden öğrencinin eline, demir korkuluk saplandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (32)

  • TUNÇ06 TUNÇ06:
    YENİ NESİL BU İŞTE NİYE OKUSUN Kİ BULUR GİDER BİRİNE ..VE BU KIZ ÖĞRENCİ ..BUNALMIŞ NE YAPSIN .. 18 5 Yanıtla
  • Neco Neco:
    Neyse gecmis olsun .bir daha kapı varken, baska yerlerden girmeye çikmaya calişma.umarim sinir parcalanmamistir. 18 0 Yanıtla
    Melike Melike:
    Kapi acik olsaydi kapidan girerdi elbet.Ama sunu anlayamıyosunuz KAPİ KİLİTLİ İDİ. 0 2
    Neco Neco:
    Melike, okulun kapisi, kpss sinav yeri kapisi gibimi oldu.bir dakika gecikince iceri kimse alinmamasi icin kilitlensin.eger boyle bir sey varsa okul yonetiminde hata.kizimiza gecmis olsun, 0 0
  • Geçmiş olsun Geçmiş olsun:
    Şerii kız iste napican.Özgurluge kacarken olur boyle seyler.millet egede boguluyor. 6 9 Yanıtla
  • ZEHRA ZEHRA:
    Yorumlara bakıyorumda ne kadar zavallı müslüman düşmanı vasıfsız insan var.Bu öğrenci başı açık bir kız olsaydı yada erkek öğrenci olsaydı ne diyecektiniz? Yada sizin bir yakınınız olsaydı ne diyecektiniz? İnsanları eleştirmeden hakaret etmeden önce genellemeyi bırakın.Siz kimsiniz? insan kendinden mesuldür.Peygamber efendimiz (sa) ne güzel söylemiş "Beyazın araba Arabın beyaza üstünlüğü yoktur" diye. 10 5 Yanıtla
  • necati hasyobaz necati hasyobaz:
    kaçinnnn.... kaçılın..başımıza taş yağacak bu mellun okuldan kaçtı ama niye kaçtı belki birine bi inlik yapacaktı..belki bir genci teselli edecekti bre imansizlar bre zindiklar. 3 10 Yanıtla
  • Melike Melike:
    Önyargilariniza hayranim! nerden biliyosunuz okuldan kaçmak istediğini! sordunuzmu kendisine! Ya sizin kızınızın başına gelseydi! Elalemin kızına ahlaksızyobaz demeye hakkınız yok! Haddinizi bilin bi siz önce ondan sonra youm yapın!! 10 2 Yanıtla
    pipet pipet:
    o zaman ahlaklı yobaz demek gerekir.puhaha... 4 2
    ss ss:
    melike yoksa eyyy eleştirenler haddinizi bilin hadi ordan hadi ordanmi diyemi kukreyeceksin hı.... 2 3
  • Malesef Malesef:
    Bu genc arkadasimiza, evladimiza burada yapilan yorumlar malesef ulkenin vicdanininda bu ulkeye gelmis gecmis en buyuk bir bölücü tarafindan bölündugunun resmidir.Hepimizde bu bolucunun degirmenine su tasiyoruz.Ve bu tür olaylar etki tepki ile boyle yorumlaniyor.bir tarafin saldirdigi bir konuya, diger taraf sahip cikarken, baska bir olayda tersi oluyor.En insani bir konuda bile yüreği bir kenera koyup zehirlenmis beynin esiri olabiliyoruz.Çok yazik.Bundan nemalanan sadece bu durumdan medet uman 5 6 Yanıtla
  • Melike Melike:
    Bir kere ben Serifenin sınıfındayim.O yüzden biliyorum kacmadiğini.Ayrica o kizin sevgilisi de yok gerci size ne ki!NE HADDINIZE.O yüzden size laf söylemek düsmez hanımlar beyler! 6 5 Yanıtla
  • yildiray yildiray:
    iyi olmuş gidip gezecekdi ailesi kızım okulda sancak iyi olmuş 8 3 Yanıtla
  • Geçmiş olsun Geçmiş olsun :
    Dinimiz yani islam her türlü pisliği yasakladığı hlde neden hl islamı kötülüyorsunuz.... 5 5 Yanıtla
    Neco Neco:
    Bu soyledigini sözde dindar ancak bu ulkeye kurucularina ve kendi gibi sacma bagnaz olmayanlara her firsatta onlara saldiran kindar ve nemacilara da yazsaydin iyi olurdu.kimsenin gercek dini kötuledigi yok.insanlar bu cahil ve kullanilanlarin din adina urettikleri kine ve bu tiplere tepki gosteriyor. 4 1
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement