Yüksekdağ: Bizim Tek Şartımız Var O da Çözüm Süreci
HDP'li Figen Yüksekdağ, "CHP, MHP koalisyonu da kurulacaksa mutlaka ve mutlaka barışı ve çözüm süreci konusundaki görevini yerine getirmesi gerekir." dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Kullanıcı Adı
Sizin düşünceleriniz neler ?
Yorumlar (77)
MHP Lİ:
MHP HİÇ BİR ZAMAN TÜRKİYEYİ BÖLDÜRECEK VE 30 BİN KİŞİNİN KATİLİ APONUN SAERBEST KALACAGI BİR KOALİSYONA GİRMEZ.ÇÖZÜM SÜRECİ NEDİR BİR ARAŞTIRIN ÖNCE SONRA BURDA AHKAM KESİN.ÇÖZÜM SÜRECİ TÜRKİYENİN BÖLÜNÜP ÖZERK KÜRDİSTAN OLMASI DEMEK.MHP KESİNLİKLE BUNA İZİN VERMEZ.KOALİSYON YAPMAZ.1131Yanıtla
Ypg dımeşe:
Yorumlarda bazıları bizi korkak olarak göstermiş bizi MHP AKP koalisyonu ile bitireceklermiş.ulan Çakallar sizden korkan sizin gibi olsun.ulan Sizin gibileri çok gördük .ana kuzuları gelip Kürdistan Dağları'nda askerlik yapıyolar sonra tek kurşunla gidiyorlar . Hayatında savaş silah görmeyenler Babalık yaparak geliyo havasını Alıp gönderiyorduk . Bizim kaybedecek bişeyimiz yok bebeler yeterince gitti zaten. Tek canımız var o da Kürdistan apocu gençliğine aittir. Ama merak etmeyin sizin o tatlı canınızı almadan bir yere gitmem. Klavyede erkeklik naraları atmak kolay gelin ulan çenenizi eline verip sizi Eşek cennetine yollayalım. Biz eğer bugün sustuysak Önder Apo içindir. Gidin onun ayağını öpün ona şükür edin.işidin başına gelen sizin başınıza da gelsin de havanız insin.yeter ulan bıktık sizin bu artisttçe konuşmanızdan.apocu gençlik hiçbirşeyden Korkmaz . Bıji serok Apo .bıji kurd u kurdıstan.921Yanıtla
.........:
Adamlar bas bas bağırıyo biz savaş istemiyoz kan dökülmesini istemiyoz.bazılarıda yorumlarda ne oldu korktunuzmu,bazıları da yok sizi bitireceğiz diyo.bunu itiraf etmeliyim ki bu iki eşbaşkanın da kumaşı bu ülkeye fazla geliyo. . Ikiside bu ülkeyi hak etmiyorlar .ben hdp ye oy vermiş bir Türk olarak bunları söylüyorum.ikiside çok iyi insanlar bu ülkede böyle iyi insanlara demek ki yer yok.burdaki faşistler siz gidin MHP nizi destekleyin.seçimden önce lideriniz atıp tutuyordu şimdi de AKP ile anlaşmak için elinden gelen herşeyi yapıyo.siz anlaşında yine kan dökülsün.yine fakir aile çocuğu ölsün .üçlü koalisyon kurup Erdoğan'ın oğlunu yargılamak varken MHP sen git anlaş Bilal Oğlanın cebini tam Doldur..aslında anlaşsalar karanlık günler bizi bekliyo ama ondan sonrası aydınlık.nedeni ise millet bunların ne OLDUĞUNU anlayacak.diğer seçimde eski partim ve yeni partim olan hdp-CHP koalisyonu kurulsunda bu sorunları hepten çözelim.ben hep söyledim bu ülkenin başına sol bir parti gelmediği sürece kim gelse hep aynı.biz ezilenden ötekileştirilenden yanayız hiçbir zaman güçlünün yanında olmadık.yaşasın Halkların Kardeşliği ......1412Yanıtla
bızzık:
ypg orduları ilk hedef akdeniz....260Yanıtla
cCc:
Çözüm fln yok size çok yüz verdiler ama biz geri alacaz merak etmeyin914Yanıtla
akp ye kızarak bunlara oy verip barajı geçirtip böyle konuşmalarını sağlayan salaklar mutlumusunuz ?913Yanıtla
çözüm var sürec yok:
Bu ülkede herkes kardeştir al sana çözüm..Ayırmak isteyenler süreçten bahsediyor...183Yanıtla
VATANDAŞ...:
PKK LI VATAN HAYİNLERİ SİZİ....127Yanıtla
HepO:
Ulan 90 lı yıllarda sızın develetınız değişmiydi binlerce köyü yakıp faili mechul 1000 lerce kişiyi öldüren bunlara sebep olan sızınız 315Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (77)