Danimarkalı turist, ülkesinden daha güvenli gördüğü Alanya'da tatilin tadını çıkarıyor
Son Dakika Logo
13.07.2020 03:46
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Danimarkalı turist, ülkesinden daha güvenli gördüğü Alanya'da tatilin tadını çıkarıyor

Antalya'nın Alanya ilçesinde yüksek nem ve sıcaktan bunalan yerli ve yabancı tatilciler denize koştu. Danimarka'dan tatile gelen turistlerden biri, Alanya'nın ülkesinden daha güvenli olduğunu söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (15)

  • . .:
    Eh 1 euro 7 lira olunca... 7 0 Yanıtla
    Gurbet Gurbet:
    1euro 7tl ..eeee... ay sonunda kalan ne ?? Sacma. Isiniz gucunuz anarsistlik..Ekmek 8tl . Domates20tl kilosu...disarda yemek istesek 2kisi 2de çocuk en Az 300tl..Neyi begenmiyosunuz ulkemizde..neyse ..sadece simariklik..gurbetcileri de kotuleyip durmayin, zamaninda gelmisiz oylede devam..hayat bu...geliyomusuz Ev yat alip gidiyomusuz hadi be ..kiskanclar 0 0
  • memo memo:
    hastalansalar devlet bedava tedavi edeck kendi ülkelerinde hastalansalar 10 tatil parası ile tedavi görecekler tabiki TÜRKİYE CUMHURİYET i daha güvenli dosta güven düşmana korku salmaya devam 4 2 Yanıtla
    Ada Ada:
    sana kim gaz verdi koçum. Kim senden korkacak 0 0
  • nebula nebula:
    benim de kullandığım para birimi dolar veya euro olsa bende Türkiye de tatil yapmak isterim bence de haklı 5 0 Yanıtla
  • fikrimin ince gülü fikrimin ince gülü:
    kalabalık görünmesin diye hiç beach fotoğrafı koymayıp şezlongsuz şemsiyesiz yerler de denize girip güneşlenen birkaç kişiden oluşan kareler koyarak 1 euro nun 7,5 tl olduğu ülkelerin insanlarını mı kandıracağız, emin miyiz :) 3 1 Yanıtla
  • Krql Krql:
    Hadı lan yalancı 2 1 Yanıtla
  • Hakan Hakan:
    Memo arkadas yalan haberlere inanma avrupada hastanelerde kimseden para almiyor sormuyorlarda. 2 0 Yanıtla
  • Pollo Pollo:
    Acaba gerçekten danimarkadanmı gelmiş bu bayan? Hani röportaj falan yok. Kim bilir bu video ne zamandan kalan. 1 0 Yanıtla
  • şimdi şimdi:
    gurbet arkadaş ; ekmek 8 domates 20 TL Yazmışşın. Gurbette türk lirası mı kazanıyorsun ? ekmek 1 euro domates 3 euro niye demiyorsun ? çok seviyorsan atla gel abi. burada işşizlik yok. tek başına çalışıp asgari ücretle 4 kişi gül gibi geçinirsiniz. 0 0 Yanıtla
  • Atalay Arslan Atalay Arslan:
    Niye hayret ediyorsunuz ki,avrupa pandemidetüm yaslilarini korumak yerine ölüme terketti tedavi etmedi,yaslilar yurdunda toplu ölümler oldu.Daha dünkomsum iki alman ailesi antalyaya tatile gitti,onlarsizler gibi türkiye düsmani degil 0 0 Yanıtla
  • Rizeli Rizeli:
    Ne vereyim ablama :) 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement