Hikmet Karaman: "Değmiş bırakmış, adam da kendini yere güzel atmış"
Son Dakika Logo
07.11.2021 10:28
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Hikmet Karaman: "Değmiş bırakmış, adam da kendini yere güzel atmış"

- Hikmet Karaman: "Değmiş bırakmış, adam da kendini yere güzel atmış" Kayserispor Teknik Direktörü Hikmet Karaman, "O pozisyona penaltı çalınıyorsa Türkiye'de her hafta 15 tane penaltı çalınır, çalınsın o zaman. Her hakemin ayrı bir teorisi var, standardı yakalayamıyoruz" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement