Hikmet Karaman: "Değmiş bırakmış, adam da kendini yere güzel atmış"
- Hikmet Karaman: "Değmiş bırakmış, adam da kendini yere güzel atmış" Kayserispor Teknik Direktörü Hikmet Karaman, "O pozisyona penaltı çalınıyorsa Türkiye'de her hafta 15 tane penaltı çalınır, çalınsın o zaman. Her hakemin ayrı bir teorisi var, standardı yakalayamıyoruz" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?