Son dakika haberi: Özvatan Belediyesi güneş enerjisinden elde ettiği geliri yatırıma dönüştürüyor
Son dakika haberlerine göre Kayseri'nin Özvatan ilçesinde, temiz enerji kaynaklarından Güneş Enerji Santrali (GES) ile ilçeye yatırım yapan belediye, üç yılda 6 milyon lira gelir elde etti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?