Maçın Ardından - Skibbe/tamer Tuna
- Eskişehirspor Teknik Direktörü Skibbe: "Çok ağır bir mağlubiyet oldu"- Medicana Sivasspor Yardımcı Antrenörü Tuna: "Maçı kazanıp 3 puan alarak buradan ayrılıyoruz ve mutluyuz" Eskişehirspor Teknik Direktörü Michael Skibbe, Medicana Sivasspor'a 3-1 yenildikleri maça ilişkin, "Çok ağır bir mağlubiyet oldu" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?