Oğlu tarafından 11 kez bıçaklanan kadın çalıştığı hastanede yaşam mücadelesi veriyor
Son Dakika Logo
19.11.2019 02:51
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Oğlu tarafından 11 kez bıçaklanan kadın çalıştığı hastanede yaşam mücadelesi veriyor

İzmir'de madde bağımlısı olduğu iddia edilen genç, henüz bilinmeyen bir nedenden dolayı tartıştığı annesini 11 kez bıçakladı. Evden çıkarken annesinin cep telefonunu da çalan şüpheli, kayıplara karıştı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (17)

  • andsmero andsmero:
    allahım sen hayırlı evlat ver 25 1 Yanıtla
  • hakan hakan:
    Rabbim evlatlarımızı ve neslimizi hayırlı olanlardan versin 20 1 Yanıtla
  • ELF ELF:
    evlat evlat diye yanıp tutuşuyoruz. Rabbim verecekse hayırlısını versin 20 1 Yanıtla
  • Yavuzca Yavuzca:
    Evlatlari bgenmeyip kiz Cocugu oldugu icin uzulenler, iste erkek evlat, herseyin hayirlisini istemeyi ne Zaman ogrenecez. 16 2 Yanıtla
    Cenk Cenk:
    3 çocuk yapanlar pişman olacaksınız kız erkek farketmez 4 3
  • ins ins:
    ALLAH EVLADINDA HAYIRLISINI VERSİN 15 0 Yanıtla
  • Esra Esra:
    Hayırlı evlat yetiştirmezseniz böyle celladın olur baldırı cıplak 4 8 Yanıtla
  • aaa aaa:
    ALLAH ISLAH ETSİN. GENÇLERİMİZE ve çocuklarımıza sahip çıkalım onları ı takip edelim. 9 0 Yanıtla
  • Mühendis Mühendis :
    Ülkemin insanlarını böyle görünce insan çok üzülüyor Allah annelerimizin yardımcısı olsun 6 1 Yanıtla
  • Fikret Fikret :
    Çoçuğa zaman ayrıcan. 0 5 Yanıtla
  • mehmet canpolat mehmet canpolat:
    Rabbim şifa versin. Besle büyüt , hale bak. 5 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement