Mustafa Dalcı: "Pozisyon hatalarını düzeltmemiz gerekiyor"
- Mustafa Dalcı: "Pozisyon hatalarını düzeltmemiz gerekiyor" MKE Ankaragücü Teknik Direktörü Mustafa Dalcı, Fenerbahçe maçından sonra yaptığı açıklamada, "Biz takım olarak son 10 haftadır bu şekilde pozisyon veren bir takım değiliz, bunun farkındayız. Buraları da düzeltmemiz gerekiyor" diye konuştu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?