Markette müşteri kavgası! Sosyal mesafe uyarısı yapan adamı "Seni süzgece çeviririm" diyerek tehdit etti
Son Dakika Logo
29.03.2021 09:36
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Markette müşteri kavgası! Sosyal mesafe uyarısı yapan adamı "Seni süzgece çeviririm" diyerek tehdit etti

Kadıköy'de kısıtlama günü markette alışveriş yapan bir kişiye "Sosyal mesafe kuralına dikkat edelim" diye uyardığı kişi tarafından bıçak çekildi. Kendisini uyardığı için sinirlenen maganda bıçağını savurarak "Seni burada süzgece çeviririm" diye tehditte bulundu. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (14)

  • murat murat:
    böyle öküzler içimizde olduğu sürece pandemi zor biter 11 0 Yanıtla
  • adem adem :
    bim olunca gayet nornmal 9 1 Yanıtla
    Vatandaş Vatandaş:
    Hayatında BİM e girmemiş olanların BİM le ilgili yorum yapması çok komik oluyor. Marketin rengi BİM olmadığını açıkca gösteriyor zaten 3 1
  • adem adem :
    mağara çağınından gelen bim müşterilerinden gayet normal haber 8 1 Yanıtla
    Vatandaş Vatandaş:
    Hayatında BİM e girmemiş olanların BİM le ilgili yorum yapması çok komik oluyor. Marketin rengi BİM olmadığını açıkca gösteriyor zaten. Ayrıca BİM müşterileri mağara çağında gelmiş olabilirler, ama onlar gelebilmiş. Sense hala orada yaşıyor olmalısın. 3 1
  • mülayim sert mülayim sert:
    kanun olmazsa olacağı bu .. bu ülkede şans eseri yaşıyoruz... bütün siyasetçilerin birgün cesetlerini görsek ne mutlu olacağız... 8 1 Yanıtla
  • derya derya:
    hazır o malum markete girmişken yaptıkları astronomik zamlarıda sorgulayın 8 0 Yanıtla
  • adem adem :
    başka ne beklenirki bimden 5 1 Yanıtla
  • Seko Seko:
    Ben de aynı tartışmayı bir kızla yaşadım. Üstüme yürüdü. Ben de onun üstüne yürüdüm. Ayırdılar. Sonra kadına şiddet diyorlar. Erkeğin canı yok mu. 4 1 Yanıtla
  • turgut turgut:
    bırısının,vatandası gereksız yere uyarması sacma.kendıne baksın..mıllet zaten gergın...bıde boyle bos olup saga sola satasan tıpler var..yok 1.3 metre degılde 1.5 olcak..cetvelle gezsın.. 2 3 Yanıtla
  • Burhan Burhan:
    BIM degil A 101 4 1 Yanıtla
  • kadıköy kadıköy:
    mağara çağından gelen kadıköylüler için gayet normal 3 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement