Galatasaray Eski Başkanı Adnan Polat: Seçimde Aday Olmayacağım
Galatasaray'ın eski başkanlarından Adnan Polat, yapılacak olağanüstü genel kurulda kesinlikle aday olmayacağını söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Kullanıcı Adı
Sizin düşünceleriniz neler ?
Yorumlar (8)
osman doğan:
bir beşiktaşlı olarak çok saygı duyduğum bir insan keşke adnnan polat başkan olsa dosluklar artardı futbola çok katlı sağlardı başkanlıkta yaakışıyor ilk bende akla gelen gs deyince odur adam gibi adnan polat80Yanıtla
dost:
6sarayın içinde nadir bulunan dürüst bir insan. Ama gel gör ki 6saray içerisinde meydana gelen ayak oyunları, entrikalar adamın canına tak dedirtmiş, hatırlayın 6sarayın şike yapmadığına kefil olamam diyen de Adnan POLAT tı. O yüzden 6sarayda Adan Polat ı pek sevmezler.22Yanıtla
Düzceli:
Hakan Şükür vatan haini çıktı. Adnan Polat onu sevmezdi. Bir bildiği vardı elbette11Yanıtla
Hakikat:
Hakan şükür hırsızlara boğun eğmedi onun için vatan haini48
Hakikat:
polat holding yönetim kurulu başkanıdır
oldukca basarılı inşaat projelerinin başındadır
kendisi hemşerim DADAŞdır..01Yanıtla
Veli ylmz:
Gerçekten adnan polat başarılı iş adamı adam gibi adam ama gs daki hırsızlar istemezler adamı10Yanıtla
..........:
hepai boş boş konuşuyor er meydanı oldumu aday yok o zaman boş konuşmayın00Yanıtla
fiko:
hebbinizin gozlerinden operim dingiiller00Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (8)