Kaldırım Taşıyla Otobüsü Parçalayıp Yolculara Bıçakla Saldıranlar Kamerada!
Son Dakika Logo
08.07.2018 02:38
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Kaldırım Taşıyla Otobüsü Parçalayıp Yolculara Bıçakla Saldıranlar Kamerada!

Kahramanmaraş'ta durak haricinde otobüse binmek isteyen 2 kişi, şoför durmayınca kaldırım taşıyla otobüsü parçalayıp bıçakla yolculara saldırdı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (12)

  • Söylemeden olmaz Söylemeden olmaz:
    Türkiyede her 3 sokağa cami yapacağınıza Piskoleji ve Sinir hastaları için terapi merkezleri gerekiyor. 19 28 Yanıtla
    Ülkeden Ülkeden:
    Dinsiz itler uzaya gittinizde caminin minaresine mi takıldınız. Boş yer mi yok ibadethanemize laf ediyorsunuz. 17 13
  • I.M I.M:
    BEN BIR VATANDAŞ OLARAK VATANDAŞ BILE OLMAYI HAK ETMEYEN BU ZAVALLI YARATIKLARI NE ZAMAN TOPLAYIP IMHA EDECEKLER. 41 0 Yanıtla
  • CENGİZHAN CENGİZHAN :
    BU TİPLER TOLUMDAN UZAKLAŞTIRILMALI BUNLARA ÖZEL ALANLAR YERLER YAPILMALI TOPLUM 8 İNDE MEDENİ BİR ŞEKİLDE YAŞAMA BELİRTİSİ GÖSTERMEYE BASLADİKLARİNDA TOPLUM İÇİNE GİRMELERİ DAHA DOGRU OLUR 24 0 Yanıtla
  • ilyas ilyas:
    niye herşeyi camiyle kiyasliyorsunuz anlamıyorum meyhaneyle disko barla kiyaslayin 14 6 Yanıtla
  • Bu Bu:
    Bu tipleri ceza evleri kesmez polise de gerek yok direk akil hastanesine en az bir sene yatiracaksin cikinca nasil akillanirlar 10 2 Yanıtla
  • GARİP YOLCU GARİP YOLCU :
    Artık yeter yeter yeter...terör nasıl teklikeli ise şiddet tecavüz olayları nasıl pislik ve tehlikeli ise bu tür olayları çıkaranlar 'da çok tehlikelidir hemen ceza verilsin bunlara....bugün başkasının ailesine zarar veren ALLAH korusun benim aileme 'de zarar verebilir...işte bütün mesele bu.....bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın demek çok tehlikeli bir sözdür...yılana engel olmazsan bilki o yılan sana 'da zarar verir.....bunları cezalandırın ALLAH rızası için..... 8 0 Yanıtla
  • Kim Jong-Un Kim Jong-Un:
    Bizde böyle şeyler akıllarından bile geçmez 4 2 Yanıtla
  • TUNÇ06 TUNÇ06:
    dünya kupasını anlatan bizim spikerler çok kötü ..maço sesize alıp izliyorum trt kendine gel eskiye dön iyi elaman yetiştir. 2 3 Yanıtla
  • Yorum Yorum:
    Normal vatandaşların suçu ne.cezalar caydırsın.kişi korksa bile devlet peşini bırakmasın bu tarz olayların artık.kişi dokunulmazlığına devlet malına ağır cezalar uygulansın. 0 0 Yanıtla
  • tek tabanca tek tabanca:
    şu camiye laf atanları kesmekkk istiyorumm dilim dilimmmmmmmm 0 0 Yanıtla
    tunc tunc:
    tam şeriatçı oldun işte bravo. bu yüzden millet camilere ters bakıyor işte. aferin! 0 0
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement