MUĞLA Öğrencilere tarım dersi veriliyor
Öğrencilere tarım dersi veriliyorMUĞLA'da Tarım ve Orman İl Müdürlüğü ile İl Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğinde tarımı ve köy hayatını sevdirmek amacıyla ilkokul 3'üncü sınıf öğrencilerine 'Tarım' dersi verildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?