Levent Eriş: "Çok daha kaliteli bir takım olacağımıza inanıyorum"
- Levent Eriş: "Çok daha kaliteli bir takım olacağımıza inanıyorum"İSTANBUL - Adanaspor Teknik Direktörü Levent Eriş, Ümraniyespor karşısında basit hatalardan goller yediklerinin altını çizerek, çok daha kaliteli bir takım olacaklarına inandığını söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?