Üniversitede Öldürülen Araştırma Görevlisinin Eşi: 3 Ay Evli Kaldım, Bana Çok Şey Kattı
Son Dakika Logo
03.01.2019 01:19
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Üniversitede Öldürülen Araştırma Görevlisinin Eşi: 3 Ay Evli Kaldım, Bana Çok Şey Kattı

Çankaya Üniversitesi Hukuk Fakültesinde dün bir öğrenci tarafından öldürülen Araştırma Görevlisi Ceren Damar'ın eşi, "Kendisiyle üç ay evli kaldım. Bana çok şey kattı. Asla kandan ve kötülükten yana olmayacağız" ifadesini kullandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (46)

  • hukuk 1. sınıf öğrencisi hukuk 1. sınıf öğrencisi:
    kadınlar çok iftiracı bence kopya çekmemiş olabilir. 7 52 Yanıtla
    Hak mı Hak mı:
    Kopya çekmedi diyelim. Olay normal mi? 3 1
  • Kanunsuzlar Kanunsuzlar:
    Kanun da herkes aradığını bulmalı. Yazan herşey uygulanmalı. Öğrenci kardeş şikayet ile biryere varamayacağını biliyordu. Ölen haklı değildi. Kesin. Kimse kimseye boşyere kin nefret duymaz.ya o öğrenci arkadaş kendi canına kısaydı.hoca öğrencinin hayatıyla oynarsa öğrenci de biryerde hocanın hayatıyla oynar. 6 35 Yanıtla
  • şener eroğlu şener eroğlu:
    alçaklığı suriye lilere bağlamışsınız ya sizinde bu katil alçaklardan farkınız yok halk düşmanları 21 13 Yanıtla
  • Abc Abc:
    Alın size yeni dindar nesil 14 19 Yanıtla
  • Mert Mert:
    Katili de yazsaydınız. Suriyeli mi nedir kimdir nasıl girmiş o bölüme ? Hukuk fakültesini kazanacak kadar zeki bir adam bu aptallığı yapmazdı. 20 13 Yanıtla
    Vedat Vedat:
    Suriyeliler bizden masum bence 7 22
  • Tri leches Tri leches:
    İşte gelinen nokta ... toplumu toplum olmaktan çıkaran milliyetçi lik adı altında ırkçılaştıran her türlü din duygu sömürüsü ve holiganiZmi yapan sizlerin eseri .. 14 17 Yanıtla
    Avukat Avukat:
    Ne alakası var, din seni niye rahatsız etti 2 4
  • Kahramanmaraşlı Kahramanmaraşlı:
    ellerin kırılsın geri zekalı 25 2 Yanıtla
  • vaybe vaybe:
    simdi mahkeme bunu muebbetle yargilayacak mahkemeye cikicak tras olacak takim elbise giycek ben cok pismanim bilerek olmadi hakim bey dicek hakim beyde katile aciyarak daha cok genc ve yakisikli bu gencimizi tekrar aramiza katalim dicek muebbetten hemen cezasi 18 yila inicek sonra 18 yilin zaten ucde ikisini yatiuor kaldimi 12 sene 12 seneninde zaten yok sartli tahliye yok denetiimli serbestlik derken al sana en fazla 6 yada 7 sene ceza bakin taa muebbetten 6 seneye kadar indik yani yatari bu kadar maleseff 20 3 Yanıtla
  • Remzi Remzi :
    Allah senin belani versin sen hukuku bitirsen senden memlekete..ne fayda olacaktı adi şerefsiz 19 4 Yanıtla
  • İşkembe İşkembe :
    Ne olursa olsun o öğrenci denilen mahluka iyi ceza verilmeli bu ne la önce bıçakla sonra silahla vur okul kolay olsaydı zaten herkes okurdu öğrenciler çok şımardı kim ne dese desin 21 1 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement