keşke ıstanbulu yonetenler gorevlerının sadece makam araclarına yol acmak olmadıgını bilse ve artık tam manasıyla trafık denetleme işini yapsalar50Yanıtla
nasır:
Yaya ortada geziyo araçlar geri geri gidiyo bir karışsa orası savaş alanına döner be.20Yanıtla
Oktay:
Kardeş trafikte beklerken sövüyorsunuz hay a trafiği diye herkesin trafikte harcıcak vakti yok ters yönde dediği 10 metre bişey ki oraya yanyola giriş yapmayan ilgili kişilere bela okuyun okuyucaksanız allahın ahmakları00Yanıtla
Batu:
Hergun oluyor bu olay hiç kimsede onlem almıyor. Altı üstü bir kameta00Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (4)