Bu kadarına da pes! Eşini öldüresiye dövdü, "Kendi kendine yapmıştır" dedi
Son Dakika Logo
17.12.2020 04:53
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Bu kadarına da pes! Eşini öldüresiye dövdü, "Kendi kendine yapmıştır" dedi

Antalya'da 2 çocuk annesi eşini öldüresiye döven tutuklu sanığın yargılanmasına başlandı. Sanık, "Ben sadece 1 kez vurdum, kendi kendine yapmıştır" diyerek kendisini savundu. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (10)

  • Deren Deren :
    Asaglik korkak herif anca senin gibiler kadin döver 83 5 Yanıtla
    insanlar insanlar:
    yapar zaten böyle yapacak bişey yok insallah direk 50 yıl verirler 0 0
  • Okan D Okan D:
    Sokakta başkasına karşı kedi. Evde savunmasız kadına karşı Aslan. Adamcık ! 9 0 Yanıtla
  • Adalet Adalet:
    Alçak. Sanki adam dövüyor. Anlaşamıyorsan boşan gitsin. Niye dövüyorsun? 5 0 Yanıtla
  • turgut turgut:
    idam gelmesi şart demekten bıktık 5 0 Yanıtla
    suat doğan suat doğan:
    Avrupa Birliği başvurusunu geri çekmeden idam gelemez hala anlamaz mısınız 0 0
  • sergen p. sergen p.:
    yazık abi kadına böle erkekleri niye salarsın ki zaten. at içeri cürüyüp gitsin ömrü orada. dışarıda zaten faydadan çok zarar b insanlar. 4 0 Yanıtla
  • anne anne:
    dayakçı kocaları ''dayak nasıl yenir' eğitimi vermeden teslim etmeyin.. eğitim şart..!! 1 0 Yanıtla
  • Ahsen Ahsen :
    Abdullah U da karısını öldüresiye dövdü ben yapmadım, perde takarken düştü dedi.. 1 0 Yanıtla
  • n67 n67:
    Kendini güçlü hissetmek için 45 kiloluk kadını döven zavallı. Kızlar evleneceğiniz erkeğin babasının eşine nasıl davrandığına bakın. Aile problemli ise illa oğlu ya da kızı da problemlidir. İstisnalar nadir de olsa olabilir tabi. 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement