Eğitimin ilk gününde Kocaeli'den 81 ildeki 81 okula pişmaniye gitti
Son Dakika Logo
21.09.2020 01:53
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Eğitimin ilk gününde Kocaeli'den 81 ildeki 81 okula pişmaniye gitti

Eğitimin ilk gününde Kocaeli'den 81 ildeki 81 okula pişmaniye gitti -İlk kez pişmaniye yiyen öğrencilerin mutluğu yüzlerine yansıdı Pandemi sürecinde yeni eğitim-öğretim döneminin başladığı ilk günde Kocaeli Büyükşehir Belediyesi tarafından 81 ildeki 81 okula pişmaniye gönderildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement