Eğitimin ilk gününde Kocaeli'den 81 ildeki 81 okula pişmaniye gitti
Eğitimin ilk gününde Kocaeli'den 81 ildeki 81 okula pişmaniye gitti -İlk kez pişmaniye yiyen öğrencilerin mutluğu yüzlerine yansıdı Pandemi sürecinde yeni eğitim-öğretim döneminin başladığı ilk günde Kocaeli Büyükşehir Belediyesi tarafından 81 ildeki 81 okula pişmaniye gönderildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?