Bisiklet Yollarının İlk Etabı Yapıldı
Düzce Valiliğince ulaşımda güvenli bisiklet kullanımını sağlamak ve bisiklet ulaşımını teşvik etmek amacıyla ana arterlerde bisiklet yolu yapımı çalışmalarının ilk etabı tamamlandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?