Ne olmuş yani balık ölmüşse, fabrikadan önemlimi? sırf hükümeti karalamak için yapılan haberç15Yanıtla
R.T:
biraz insan ol dusunme yeteneğini kullan o balıklar ve bu yok edilen doğa olmasa her yer fabrika olsa neye yarar 30
yabancı:
ya ne kamilsin be arkadaş ordan hayvanlar su içiyo çocuklarlar dolaşıyo mantığın bu kadar demekki doğa zarar görüyo10
Erkan yılmaz:
Kum ocakları kendi havuzlarında çamurun çökmesini beklemeden direk yeşilırmak a akıtıyorlar. Çamurlu bulanık suda oksijensiz kalan balıklar ölüyor. Dsi denetlemelerini yapmıyor.agır cezalsr yazmıyorlar.hep bundan dolayıda balıklar da ölüyor ırmagın tabanıda bataklıga dönüşüyor.30Yanıtla
Ozcan:
Dünya temiz su bulduğu zaman insanı yaklaştırmıyor. Çünkü temiz su cok değerli. Var olan su kaynaklarının içine eden vatandaş midir? Buna sessiz kalan kurum mudur?10Yanıtla
asır:
verginin vergisini alan devletin. kpss yi gecen genel kültürlü anayasal bilgisi olan daha önemlisi dayısı olan ayın 15 ine kaç gün kaç gün kaldığını harcırah pisayasını adından daha önce söyleyebilen amir ve sermaye yalakasi memurlar atık deşarjı yapan kişilerden önce hakkım size haram olsun. 10Yanıtla
Osman YAYLACI:
her yıl 2 kez tekrarlanan olay eğer yetkililer gerçekten olayın sorumlularını bulmakta samimi iseler Amasya da yeşil ırmak üzerinde kurulu sanayii tesislerini incelemeye alsınlar toplumun gazını almak için soruşturma başlatıldı hikayesi artık inandırıcı gelmiyor.yazık o gün milyonlaca balık öldü. birazcık vicdanınız varsa samimi olun.00Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (7)