Diyanet İşleri Başkanı Erbaş: "Camilerimizi Bir Okul Haline Getirmek İstiyoruz"
Diyanet İşleri Başkanı Ali Erbaş, "Ülkemizde sayıları şu an 90 bin olan camilerimizi istiyoruz ki bir mektep haline, bir okul haline getirelim. Bu kadar emek sadece namaz kılınıp da insanlar dağılsın diye verilmiş olmasın. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?