Korona virüse yakalanan babaları ile 23 Nisan'ı böyle kutladılar
Korona virüse yakalanan babaları ile 23 Nisan'ı böyle kutladılar Elazığ'da iki kardeş, korana virüse (Covid-19) yakalanan ve ayrı bir odada karantinada olan babaları ile 23 Nisan'ı balkonda camın karşısında kutladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?