Vali Köşger, "tam kapanma" sonrası vaka sayılarını değerlendirdi
İzmir Valisi Yavuz Selim Köşger, tam kapanma sürecinde kentteki Kovid-19 vaka sayılarının yarı yarıya gerilediğini belirterek bayram sonuna kadar geçen yıl haziran ayındaki sayılara gerilemeyi hedeflediklerini bildirdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?