Cumhurbaşkanı Erdoğan, Mahmut Abbas ile Bir Araya Geldi
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Beylerbeyi Sarayı'nda İslam İşbirliği Teşkilatı (İİT) Olağanüstü İslam Zirvesi'ne katılmak üzere İstanbul'a gelen Filistin Devlet Başkanı Mahmut Abbas ile bir araya geldi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?