Hatay'da 15 Kişi Mantardan Zehirlendi
Hatay'da 15 kişi mantardan zehirlendi Dağdan topladıkları mantarları tüketmelerinin ardından zehirlenen 5'i çocuk 15 kişi tedavi altına alındı Mantardan zehirlenen Selvi Bayırlı: "Hiç kimse bilmediği mantarları yemesin" Yrd. Doç. Dr. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?