Başakşehir Belediyesi'nden 'Doğaya ve çevreye saygı' yürüyüşü
Başakşehir Belediyesi'nden 'Doğaya ve çevreye saygı' yürüyüşüİSTANBUL - Başakşehir Belediyesi, toplumda farkındalık oluşturmak için 'Doğaya ve çevreye saygı' yürüyüşü düzenledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?