Başbakan Yıldırım: "Kılıçdaroğlu'na Teşekkür Etmemiz Lazım"
Başbakan Yıldırım: "Kılıçdaroğlu'na teşekkür etmemiz lazım" "Cumhurbaşkanlığı seçimleri olay olmaktan, kriz olmaktan çıkacak" -"Sıkı Durun, Kuzey Otoyolunun 76 Km'lik Kısmının da İhalesi Yapıldı"İZMİR - İzmir-İstanbul Otoyolunda Belkahve Tünelinin de içinde bulunduğu 20 km'lik kısmı hizmete... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?