Başbakan Yıldırım: "Kılıçdaroğlu'na Teşekkür Etmemiz Lazım"
Son Dakika Logo
08.03.2017 01:13
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Başbakan Yıldırım: "Kılıçdaroğlu'na Teşekkür Etmemiz Lazım"

Başbakan Yıldırım: "Kılıçdaroğlu'na teşekkür etmemiz lazım" "Cumhurbaşkanlığı seçimleri olay olmaktan, kriz olmaktan çıkacak" -"Sıkı Durun, Kuzey Otoyolunun 76 Km'lik Kısmının da İhalesi Yapıldı"İZMİR - İzmir-İstanbul Otoyolunda Belkahve Tünelinin de içinde bulunduğu 20 km'lik kısmı hizmete... Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement