Bakan Tüfenkci: "Son Aylarda Ihracatta Ciddi Artış Yaşandı" - Istanbul
Gümrük ve Ticaret Bakanı Bülent Tüfenkci, son aylarda ihracatta ciddi artış yaşadığını ve Türkiye'nin yoluna emin adımlarla devam ettiğini belirterek, "Yıl sonu itibarıyla ihracat rakamlarında umulanın üzerinde bir artışı yakalamış ve sağlamış olacağız." dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?