Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk, Çorum'da aşılama sürecini başlatıyor
Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk, Çorum'da aşılama sürecini başlatıyor Türkiye genelinde yaklaşık 1 milyon 249 bin öğretmen ve eğitimcinin aşılama programı başlamış olacak İlk doz aşıyı Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk yaptıracak Korona virüs tedbirleri kapsamında okulların 1 Mart günü yüz... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?