Sürücüsünün kontrolünü yitirdiği otomobil şarampole devrildi: 4 ölü, 1 yaralı
Son Dakika Logo
06.08.2020 04:53
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Sürücüsünün kontrolünü yitirdiği otomobil şarampole devrildi: 4 ölü, 1 yaralı

Ağrı'nın Doğubayazıt ilçesinde otomobilin şarampole devrilmesi sonucu 2'si çocuk 4 kişi öldü, 1 kişi yaralandı. Aracın hurdaya dönmesi ise kazanın vahametini gösterdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (8)

  • filozof filozof:
    araba hastalarının sonu budur sade basit yaşayın ölmeyin çok fena olmuş 1 4 Yanıtla
    anonim anonim:
    oldumu şimdi bu yorum sen hiç araca binme gidecegin yere yürüyerek git bir ilden diger bir ile yaya git ama ölüm seni bulacaksa gelir bulu r yolda yürürken otururken evde yatarken gelir bulur merak etme tepene yıldırım düşer ayagın kayar bogazına bişey kaçar yine ölürsün ölüm ensende çok boş konuşmuşsun 0 0
  • xyz xyz:
    Ehliyetim 1991,pazarlama işindeyim toplam 2.500.000 km yol yapmışım 4 tane de kazam oldu ve hata hep bendeydi!artık ne eski yollar ne de eski araçlar var hepsi daha gelişmiş,buna ragmen kaza oluyor çünkü genel olarak insan hatası,uzun yol tecrübesi eksik insanlar yılda 1 kez tatile çıkar ve sonu hüsran,70 le giden ağır vasıtayı 75 le solluyor:)sol şeriti kapatıp sağa geçmekten korkuyor,korna ve sellektöre yabancı,düz yol tamam da asıl mesele problem oldugun da sakinlik ve araç kontrolüdür... 1 0 Yanıtla
  • hakan hakan:
    SÜRÜCÜ BELGELERİNİN NASIL VERİLDİĞİ ( DAĞITILDIĞI ) ARAŞTIRILMALI, BU KADAR KAZA OLUYORSA, SADECE GEÇMİŞ OLSUN DEMEKLE BUNLARIN ÖNÜNE GEÇİLEMEZ. HEMEN HER BAYRAM KAZALAR VE ÖLÜMLER OLUYOR, BUNLARI EN AZA İNDİRMEK İÇİN SIKI KONTROL VE SÜRÜCÜ BELGELERİNİN KOLAYLIKLA VERİLEMEMESİ SAĞLANABİLİR. 1 0 Yanıtla
  • Sebebi ne ola ki? Sebebi ne ola ki? :
    Sebep çok trafik kazaları için. Allah rahmet eylesin hepsine. Ama şunu da belirtelim ki, kazaların çoğu insan hatasından kaynaklanıyor. Bu vesile ile şunlar demek isterim. Hız felakettir arkadaşlar. Ne kendinizi ne de ailenizi şu duruma düşürmenize değmez bir kaç saat erken gitmeniz. O sebeple dinlene dinlene sakin şekilde yolculuk yapılmalı. Allah geride kalanlara sabır versin ne diyelim. 1 0 Yanıtla
  • GAKGOŞ GAKGOŞ:
    kader işte değiştiremesin çocuklara üzüldüm h.m.peygamberimize misafir olsunlar 0 0 Yanıtla
  • kemal çelebi kemal çelebi:
    bu sefer doğa ve fizik kanunlarından bahsetmiyeceğim.. nede olsa tabiat yasalarını çiğnediğinizde oda gereğini yapıyor. 0 0 Yanıtla
  • Kaderci Kaderci:
    Ölümden kaçış yok 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement