KOCAELİ POLİS OLDUKLARINI SÖYLEYEREK GASP YAPAN 4 KİŞİ YAKALANDI
ANTALYA'dan iş kurmak için İstanbul'a giden Iraklı iş insanını, polis gibi davranarak, TEM Otoyolu Kartepe ilçesinde gasbeden 3 İranlı ile 1 Türk, düzenlenen operasyonla yakalandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?