Bülent Korkmaz: "Çok iyi savaştık"
- Bülent Korkmaz: "Çok iyi savaştık" Antalyaspor Teknik Direktörü Bülent Korkmaz: "Hedef koymuyoruz, maç kazanmak istiyoruz"İSTANBUL - Antalyaspor Teknik Direktörü Bülent Korkmaz, "Oyuncularımı mücadelelerinden dolayı tebrik ediyorum. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?