Evi Tadilatta Olduğu İçin Hastanede Kalan Başhekim Hakkında Soruşturma Açıldı
Son Dakika Logo
15.11.2018 05:33
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Evi Tadilatta Olduğu İçin Hastanede Kalan Başhekim Hakkında Soruşturma Açıldı

Zonguldak'ta satın aldığı ev tadilatta olduğu için çalıştığı hastanede kalan başhekim hakkında soruşturma başlatıldı. Olayı araştırması için iki müfettiş görevlendirildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (26)

  • vatandaş vatandaş:
    Ne var bunda abartılacak. 22 38 Yanıtla
    tunç06 tunç06:
    otel yok mu otel onca para alıyor ...acile hasta gelse o da yok derler neden başhekim kalıyorya yuh be..neyi savunuyorsunuz anlamadım .. 41 5
  • adamin biri adamin biri:
    bir akrabam saglik bakanliginda mufettis.bu kadar pinti umursamaz devlet dusmani birisi nasil olurda mufettus olur yahu...teftise gittigi yerde yol parasi oteli yemegi devlete...beyefendi ustune 12 binde aylik aliyor ohhhh. yiyi somurun devleti...yaptigi ney allah askina HIC !!!! sorunca ben okudum diyor...boyle adalet olurmu ? bu kadar ucurum olur mu? işcileri dusunun sabah aksam elleri nasir tutani,agzi gozu komur tozu olmus ekmek kazanani ....allah goruyor ya aldiklari .maasi agiz tadiyla yiyemiyorlar..evlenip bosaniyor bir cuval nafaka oduyorlar neden... hak etmiyorlar hakkkk 29 4 Yanıtla
    Okudum müfettiş oldum Okudum müfettiş oldum:
    Ağla ezik ağla 1 1
  • Khan Khan:
    Milyarlarca aldığı maaşı ile ev kiralasa zarar eder devletin bedava mali var nasıl olsa devet mali yemek bunlara vazife ye zaten görevini yerine getirmiş 30 0 Yanıtla
  • Khn Khn :
    oteli devlet ödese koşa koşa giderdi 27 1 Yanıtla
  • Yaşar Mayda Yaşar Mayda:
    Sanki binyüz odalı sarayda kalıyor 17 11 Yanıtla
  • Güzel Güzel :
    Adam sevmiş arkadaş hastane yi Bırakın kalsın 21 2 Yanıtla
  • Cansu Cansu:
    Tepecik sigorta hastanesinde başhekimle görüşmeye çıktım bir defasında öyle sözler bahsetti ki bu başhekim denen şahıs asla okuyarak bu hekimliğe gelmemiştir.. Başhekimlerimiz insan olamamış ki geri kalandan insanlık bekleyelim.. Yazıklarolsun böyle şahıslara 17 1 Yanıtla
  • ksy ksy:
    ulan bu doktorlarin.obur dunyada yatacak yeri yok herturlu sey var bunlarda adami satarlar ataturk bunlarami emanet etti bizi atam olsaydi bunlari asardi bunlar hekim degil soytari para icin babasini satar bunlar 13 4 Yanıtla
  • Gogo Gogo:
    Cimrilikte son nokta 17 0 Yanıtla
  • Hasan sakallı Hasan sakallı:
    Bır muteahhıt fırmayı projeye aykırılıgı için ıkı yıldır bımer cımer çevre şehircılık basvuruyorum .gelen gıden yok.yaptıgı dogru degıl kendı cocugunun saglıgıda bozulabılır.ama çevre sartlarını ve konunun muhatabını dınlemek gerekır dıye dusunuyorum.saygılar 14 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement