KAYSERİ) - Sokağa çıkma kısıtlamasında gıda denetimi
- Sokağa çıkma kısıtlamasında gıda denetimi Tarım ve Orman İl Müdürü Mustafa Şahin: " Biz sadece halkımızın güvenilir gıdaya ulaşabilmesi adına çaba sarf ediyoruz" Kayseri'de Tarım ve Orman İl Müdürlüğü ekipleri, sokağa çıkma kısıtlamasında fırın, kasap ve balıkçılarda gıda denetimi yaptı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?