Başbakan Yardımcısı Şimşek, Patlamanın Yaşandığı Emniyet Müdürlüğü Önüne Karanfil Bıraktı
Son Dakika Logo
01.05.2016 07:16
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Başbakan Yardımcısı Şimşek, Patlamanın Yaşandığı Emniyet Müdürlüğü Önüne Karanfil Bıraktı

GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ : Başbakan Yardımcısı Mehmet Şimşek ve beraberindekiler patlamanın yaşandığı Emniyet Müdürlüğü önüne karanfil bırakması Dua edilmesi GAZİANTEP - Gaziantep Emniyet Müdürlüğü önünde bomba yüklü araçla yapılan terör saldırısının gerçekleştirildiği bölgeye gelen Başbakan Yardımcısı Mehmet Şimşek, Gaziantep Valisi Ali Yerlikaya ile incelemede bulundu ve patlamanın yaşandığı Emniyet Müdürlüğü önüne karanfil bıraktı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement