Elektrikler Kesilince Mum Yakıp Uyuyakalan Yaşlı Kadın, Evinin Yanışını Gözyaşlarıyla İzledi
Son Dakika Logo
10.01.2019 03:29
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Elektrikler Kesilince Mum Yakıp Uyuyakalan Yaşlı Kadın, Evinin Yanışını Gözyaşlarıyla İzledi

Adana'da bir evde, elektrikler kesik olduğu için yakılan mum devrilince yangın çıktı. İtfaiye ekipleri alevlere müdahale ettiği sırada, yaşlı kadın oturduğu evin kül oluşunu gözyaşlarıyla izledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (20)

  • yazafa yazafa:
    bilerek yakmıs olabılır ınsanları tanımak zor artık 1 27 Yanıtla
    adanalı adanalı:
    aynada gördüğün kendindir. 8 1
    Malll Malll:
    Malll 2 0
    ,, ,,:
    yuh artık ya 1 0
  • MAKARNA CUMHURİYETİ MAKARNA CUMHURİYETİ:
    korkma teyze makarna cumhuriyeti seninle ilğilenir 6 9 Yanıtla
  • Sandro Sandro:
    Tek suçlu devlet kadının evini yapsın 15 senedir Almanyadayım bir gün elektiriğin kesildiğini görmedim 11 1 Yanıtla
    Bb Bb:
    Çünkü bu elektornik kesintilerinden bir sürü para aliniyor 0 0
  • ay ay:
    teyzem benim allah yardımcın olsun 8 0 Yanıtla
  • MEHMET ALİ TAYFUR MEHMET ALİ TAYFUR:
    Allah yardım etsin :( 8 0 Yanıtla
  • priyanka priyanka:
    keşke durumum olsa da sana yeni bir ev alabilsem 7 0 Yanıtla
  • mossi01 mossi01:
    ah teyzem :( 6 1 Yanıtla
  • Hermillete kapımız açık gelin gelin Hermillete kapımız açık gelin gelin :
    Suriyelimi dert etmeyin devletimiz eve yerleştirir 5 2 Yanıtla
  • TUNÇ06 TUNÇ06:
    ELEKTİRİK FİRMASI DA SUÇLU BURA DA..NİYE ELEKTİRİKLERİ KESİYORLAR VATANDAŞ NE YAPSIN ? 5 0 Yanıtla
  • priyanka priyanka:
    asıl böyle insanlara yardım etmek lazımm 5 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement