İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban Öğrencilerle Bir Araya Geldi
- İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban öğrencilerle bir araya geldiBURSA - İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, İnegöl Meslek Yüksek Okulu'nda bu yıl eğitim öğretime başlayan öğrencilerin destinasyon programı kapsamında 180 öğrenciyle Müze Konferans Salonunda bir araya geldi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?