BİNGÖL'DE TÜM ACİL ÇAĞRILAR TEK ÇATI ALTINDA TOPLANDI
İÇİŞLERİ Bakanlığı'nca tüm acil çağrıların tek numara ve merkezden karşılanıp, koordine edilmesi kapsamında hayata geçirilen '112 Acil Çağrı Merkezi' Bingöl'de yeni binasında hizmete başladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?