TUNCELİ Vatandaşlar evlerine çekildi, yaban keçileri parka indi
Vatandaşlar evlerine çekildi, yaban keçileri parka indiTUNCELİ'nin Çemişgezek ilçesinde koronavirüs salgını nedeniyle vatandaşlar evlerinden çıkmayınca, boşalan parklarda yaban keçilerinin gezdikleri görüldü. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?