Anne ve oğul koronavirüse yenildi
Son Dakika Logo
01.05.2020 03:36
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Anne ve oğul koronavirüse yenildi

Kocaeli'de koronavirüs tedavisi gören anne ve oğlu, aynı ay içinde hayata gözlerini yumdu. Salgına yenik düşen anne ile oğlu, Gölcük 17 Ağustos Mezarlığı'nda toprağa verildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (34)

  • Cenk Cenk:
    3 çocuk yapanlar pişman oldunuz.gelecek karanlık 4 45 Yanıtla
    Selo Selo:
    Bende babamı kaybettim dim yetiştirme yurdunda kaldım Ankara bir devlet kurumndayim sen çocuklar düşünme devlet sahip çıkar Allah devletimize çok versin Allah rahmet eylesin abiyi annesini 71 7
    Ahsen Ahsen:
    Cocuklar gelecegi AYDINLATIR..sen merak etme..3 cocuk yapanlar CENLETLIK... 30 4
  • Koronavirüs Koronavirüs :
    Hepiniz öleceksiniz 2 31 Yanıtla
    Ahsen Ahsen:
    Sagol bilmiyorduk..zirtoo 19 1
    A A:
    İyiki söyledin 11 1
    Rmy Rmy:
    Sen bu dünyada kalacaksin.... 3 0
    Kolluk Kolluk :
    Ona şüphe yok. Allah'la olduktan sonra ömür de bir ölümde bir. Ama Allah'tan niyazım sana kolay ölüm vermesin. 0 0
  • murat murat:
    yemisim koronavirusunu umrumda bile degil 2 25 Yanıtla
  • Realist Realist:
    Herşey çok güzel olmuş mu çapulcular 1 25 Yanıtla
    Adam Adam :
    Realist, sen ALLAHa inaniyormusun.! Bu habere Rahmet okuyacagina slogan atiyorsun trol. 6 0
  • Adam Adam :
    CORONA ILK ÇIKTI BIZ BIRSEY OLMAZ DEDIM.......ÇOCUKLARI KOYE GONDERDIM TEDBIR ICIN ISTANBUL'DAN BIR AKARABAM GELDI BIZE TAM 7 KIŞIYE BULASTIRDI GITTI......HANGIMIZ ÖLECEKKI DIYE BEKLEDIK......ŞÜKÜR KURTULDUK.....DIKKAT EDIN LÜTFEN...HALEN VIRUSLU GEZEN ÇOK INSAN VAR DISARDA 22 0 Yanıtla
  • Ali Ulvi Ali Ulvi:
    Allah rahmet etsin geride kalan yakınlarına sevenlerine sabır versin. 16 0 Yanıtla
  • R.b R.b:
    arkadaşıma Allah rahmet eylesin Mekanı cennet olsun inşallah 14 0 Yanıtla
  • Şamil Şamil:
    Son 5 gündür ufukları çok çok ileriyi gören! bazı insanlar yapılan önlemleri on gün sonramı yirmi gün sonramı normalleşeceğiz gibi abuk subuk muhabbetler yapıyorlar.Ama her gün ortalama doksana yakın insan ölüyor.Ama bunu yok sayıp hala şöyle mi çıkalım sokağa böylemi çıkalım muhabbeti ediyorlar.Ligleri yarın mı başlatalım öbür gün mü diye fantazi kuragörsünler Bakın gerçekler öyle söylemiyor.Nice hikayeleri arkalarında bırakıp gidiyorlar.Eğer elinizde sihirli değnek varsa buyurun sizin olsun. 13 1 Yanıtla
  • ESKİ GÜNLER NE GÜZELDİ ESKİ GÜNLER NE GÜZELDİ:
    Allah gani gani rahmet eylesin..Taksiratlarını affetsin.. 14 0 Yanıtla
  • Hg Hg:
    ALLAH rahmet eylesin mekanları cennet olur İNŞALLAH 11 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement