Roma'daki restoran sahipleri faaliyete geçmek istiyor
Yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgınının Avrupa'da en çok etkilediği ülkelerin başında gelen İtalya'da restoran işletmecileri sıkı karantina tedbirlerinin gevşetilerek yeniden faaliyete geçmek istiyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?