Antalyalılar "evde kal" çağrılarına uydu
Yeni tip koronavirüsün (Konvid-19) Türkiye'de görülmesiyle yapılan "evde kal" çağrılarına vatandaşların uyması üzerine Antalya'da kentin işlek noktaları büyük ölçüde boşaldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?