Otomobil yayalara ve park halindeki araçlara çarptı, o anlar kamerada
BURSA'nın İnegöl ilçesinde sürücüsünün kontrolünü kaybettiği otomobil önce kaldırımda yürüyen 2 kişiye çarptı ardından bir binanın otoparkındaki park halinde bulunan 2 araca vurdu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?