Rusya Meclis Başkanı 'abd, Teröristleri Egemen Devletlerde Baskı Kurmak İçin Kullanıyor?
Rusya Meclis Başkanı: 'ABD, teröristleri egemen devletlerde baskı kurmak için kullanıyor'Deniz Kılınç (DHA) ? Rusya Meclisi Duma Başkanı Vyacheslav Volodin, ABD'nin egemen devletleri baskı altında tutmak için teröristleri bir enstrüman olarak kullandığını söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?